12 תשובות
אני לא מאמין לשום דבר שמדמם במשך שבוע שלם ולא מת
הרברט גריסון, סאות'פארק
השאלה היא מאיפה את מדממת?
תלוי מאיפה את מדממת ואיזו כמות
שואל השאלה:
מהרחם
אנונימית
שואל השאלה:
המון דם אוקיינוסים נשפכים פה
אנונימית
שואל השאלה:
אני שואלת ברצינות!
אנונימית
כנראה את במחזור, זה דם של ווסת זה נורמלי וטבעי לחלוטין.
לא אלאה אותך בפרטים, כנסי לאינטרנט וחפשי את המונח "מחזור חודשי" כך תדעי מה קורה לגוף שלך.
חשוב שתביני שזה קורה לכל הנשים וזה טבעי ואת בריאה. עצוב שעדיין לא דיברו איתך על זה.
מחזור כאילו? הגוף מייצר תאי דם אדומים כל הזמן, וכל פעם שאת שותה או אוכלת זה הכל ישר לייצור ולתכולת הדם שלך. זה למה אחרי בדיקת דם אומרים לך לאכול משהו/לשתות מים. את לא תמותי כל עוד את ממשיכה לאכול ולשתות.
שואל השאלה:
אני בת 17 אני יודעת מה זה מחזור! יש לי מחזור כבר לא יודעת מליון שנה 5 שנים אני שואלת כי כאילו אני לומדת ביולוגיה וזה אבל איך כאילו אנחנו מדממות במשך שבוע וזה כאילו נורמלי? אני יודעת שכמות הדם בגוף עולה בזמן הזה אבל עדיין?
אנונימית
רוב הסיכוים שזה ספאם כי זה לא נשמע הגיוני
אבל אם לא, אף אחד מאיתנו פה לא רופא או מומחה אז ממליצה לך מאוד להגיע לרופא בהקדם.
בגלל שיש איבוד של דם אז יש ייצור מוגבר של דם. המאגר של הדם שלך בעצם מתחדש.
שואל השאלה:
הייתי מעדיפה משהו אחר ולא לסבול
זה כל כך כואב
אנונימית