4 תשובות
תקשיבי תלכי לישון מתי שבא לך היום ושימי שעון מעורר ואז בליחה אחרי תהיה עייפה כי לא ישנת הרבה ותירדמי מהר ואז פשוט זה ישאר לך אבל שימי כמ השעונים
תקומי ב9/10 ותשארי ערה עד 9/10 בערב ואז תלכי לישון, זה די אמור לסדר את השעות שלך
תסדרי את שעות השינה שלך.
תלכי לישון עכשיו, תכווני שעון ל11 בבוקר ותתעוררי.
מחר, כשאת הולכת לישון, תשני ב12 בלילה ותכווני שעון ל-8 בבוקר, תתעוררי ותלכי לישון ב-11 בלילה.
ואז בכל יום תכווני לשעה 7 בבוקר ותשני בעשר וחצי או באחד עשרה ותתעוררי ב7.
היה לי אותו דבר בדיוק שכל יום הייתי הולך לישון בערך באחת עשרה בבוקר כי לא הייתי נרדם וקם בשמונה
לי היה קצת יותר קיצוני
מה שעשיתי זה נשארתי פעם אחת ער ואז הלכתי לישון באיזה שמונה תשע בערב
זה לא עבד כל כך בהתחלה אבל המשכתי עוד קצת לנסות למשוך את זה וזה הסתדר אחרי שלוש נסיונות
זה השיטה שעבדה לי אבל זה לא הכי בריא לגוף לעשות את זה במשך שלושה ימים ברצף