תשובה אחת
את נחשבת רזה, וכנראה הסנטר זה גנטי לא חושבת שיש משהו לעשות בקשר לזה.
תאהבי את עצמך אל תתני לאף אחד להוריד לך תביטחון, אין קשר למשקל שלך את בסדר גמור
תאהבי את עצמך אל תתני לאף אחד להוריד לך תביטחון, אין קשר למשקל שלך את בסדר גמור