4 תשובות
ישמצב שאת אגנוסטיקנית?
כאילו מאמינה ביישות עליונה שלא בהכרח אלוהים?..
כאילו מאמינה ביישות עליונה שלא בהכרח אלוהים?..
רק את יכולה להחליט אם את מאמינה או לא. את יכולה גם להיות אגנוסטיקנית ולהגיד שאי אפשר לדעת אם הוא קיים
את אולי דאיסטית
דאיסט- אדם שמאמין באלוהים אבל לא בדת
דאיסט- אדם שמאמין באלוהים אבל לא בדת
שואל השאלה:
תאומה חחח (:
תאומה חחח (:
אנונימית