4 תשובות
אין דבר כזה חיטוב מקומי, תצטרכי לאמן את כל הגוף לכן אני מציע -

לגבי ירידה בבטן וככלל השומן בגוף התזונה היא הגורם המכריע - תלכי לתזונאית!

הגורם השני פעילות גופנית, תעשי ריצה של 15 דקות 3 פעמים בשבוע ותשלבי אימון בטן חשוב שבין אימון לאימון יהיה יום עד יומיים מנוחה!

לגבי בטן - 3 סטים של 10 חזרות, 30 שניות מנוחה בין סט לסט, שכבי על הרצפה בלי שום דבר שיתמוך לך ברגליים ותעלי עד הפרדת שכמות מהרצפה בערך 30 מעלות, 3 שניות עליה ו -3 שניות ירידה, לא לשכוח להוציא אוויר בעלייה!
בהצלחה!
קוראים לזה ספורט..
כל יום 45 ד'ק הליכה, תוך חודש את תרדי משהו כמו 6-7 קילו
תאכלי בריא, חלבונים, פחמימות אבל הכל בכמות שצריך.
והכי חשוב תוותרי על המתוקים ועל החטיפים.
אני מציעה לך כל יום בשעות הערב לשרוף קלוריות - ללכת עם אוזניות - לעשות הליכה מהירה/ריצה קלה סביב השכונה/יישוב (שעה אחרי שאכלת משהו קל). את יכולה לשלב בריצה קפיצות או עליה במדרגות - זה נשמע טפשי אבל עובד.
אחר כך את עושה חצי שעה של תרגילי ירכיים.
קשה להסביר אבל אני נכנסת לחדר שלי ועל השטיח או בדשא בגינה עושה תרגילים מתוך סרטונים ביוטיוב. יש סרטונים מעולים של יוגה לעיצוב ירכיים.
התגובות אח"כ בים שוות את זה.. יוגה ופילאטיס משלים את העבודה של שריפת הקלוריות כך שטוסיק והירכיים מקבלים צורה ולא מדלדלים.
מבחינת אוכל - ארוחות קטנות ולא גדולות - אבל לא דיאטה רצינית זה לא עובד! ארוחת בוקר טובה - להיפטר ממשקאות עם סוכר כמו שוקו/קפה - ובכלל משקאות עם הרבה חלב - דברים קלים כמו מיץ חמוציוצ. לא לעשן כי זה מקשה על יכולת גופנית. לפתוח את הבוקר עם חביתה+ ירקות + גבינה + לחם קל. כמה שפחות פחמימות כמו פסטה ותפוחי אדמה - יותר אורז ובורגול וחיטה קינואה זה מצויין גם.. ואפשר שוקולד מריר ביום כדי לא להרגיש בדיאטה.
ספורט