10 תשובות
כן, ברור
כן
כן
זה אומר שאת יפה אבל יש יותר יפות ממך / או שאת לא מושלמת. זה טוב, אף אחד לא מושלם
אנונימית
כן
שואל השאלה:
כי מישהי אמרה לי שאני 8-9 זה אומר שאני יפה?
כי מישהי אמרה לי שאני 8-9 זה אומר שאני יפה?
אנונימי
אומרים לך כן
בעיות עם הבנת הנקרא?
בעיות עם הבנת הנקרא?
כן, זה אומר שאתה יפה.
שואל השאלה:
אני פשוט לא מאמין שאני יפה
אני פשוט לא מאמין שאני יפה
אנונימי
תאמין לי שאם היא נתנה לך 9 אז אתה יפה.
באותו הנושא: