18 תשובות
נראלי ש5 או 6
8
לא שאני איזה משהו מיוחד, אני באמת לא, אבל אחרי שנים ששנאתי את עצמי, הבנתי שעדיף לנסות לאהוב את מה שמשתקף מולי במראה ולשנות את מה שאפשר במקום לחשוב שאני נראית נורא... וגם אני משקיעה בעצמי, מתאמנת ושומרת על אסתטיקה, למרות שאני לא בר רפאלי._.
לא שאני איזה משהו מיוחד, אני באמת לא, אבל אחרי שנים ששנאתי את עצמי, הבנתי שעדיף לנסות לאהוב את מה שמשתקף מולי במראה ולשנות את מה שאפשר במקום לחשוב שאני נראית נורא... וגם אני משקיעה בעצמי, מתאמנת ושומרת על אסתטיקה, למרות שאני לא בר רפאלי._.
יש ימים ש7
ויש ימים ש3
אבל בעיקרון אני חושבת 6,7
ויש ימים ש3
אבל בעיקרון אני חושבת 6,7
4,5..
אנונימית
7-8.
3-4
נע בין 4 ל7
לפעמים -10
לפעמים 5
לפעמים 10000
self esteem is a bitch
לפעמים 5
לפעמים 10000
self esteem is a bitch
10
מרשה לעצמי לעוף על עצמי^_^ 10
יש לי פצעונים אז כרגע אני 6, בלי הייתי מעריך כ8
אנונימי
תלוי ביום וזה יש ימים שאני 4 כזה בגלל הפצעים וזה ובימים שיש פחות פצעים אני יכולה להגיע ל6.
5 נראלי
כרגע 8 כי אני לא במיטבי והחיים מתאכזרים אליי לול אבל בד"כ תשע-תשע וחצי.
-20.
באותו הנושא: