6 תשובות
שאף אחד לא מושלם.
זה בסדר לגמרי, יענו את לא מושלמת אבל את יפה ממש:)
שאת בטח יפה מאוד
אנונימית
אני מאוכזבת שאנשים מדרגים יופי לפי מספרים.
זה מה שיש לי להגיד...
זה מה שיש לי להגיד...
מטומטם לגמרי
מישהו אחד יכול לתת לך דירוג 8
מישהו אחר יכול לתת לך דירוג 4
ועוד אחד יכול לתת לך דירוג 10
זה לא אומר כלום, את יודעת...
מישהו אחד יכול לתת לך דירוג 8
מישהו אחר יכול לתת לך דירוג 4
ועוד אחד יכול לתת לך דירוג 10
זה לא אומר כלום, את יודעת...
איך מקבלים דירוג?
אנונימית
באותו הנושא: