4 תשובות
היי,
באיזה מינון הרופא נתן לך את האנטיביוטיקה?
הקפדת לקחת אותה בזמן? לפי הוראות הרופא?

שואל השאלה:
פשוט אמרו לי בוקר וערב ונתנו לי גם פרוביוטיק, לשתות אחרי הארוחה את האנטיביוטיקה ואז אחרי 4 שעות את הפרוביוטיק ואחרי 4 שעות שוב אנטיביוטיקה...
המינון של האנטיביוטיקה זה עשרה ימים כל יום שני כדורים...
כמה מילגרם נתנו לך?
שואל השאלה:
500
באותו הנושא: