התחברות הרשמה

איך מתנצרים בחו"ל? צריך להיות אזרחים או משהו?

25 ביולי 2017, 22:55
חוקיםהתנצרותחיילים משוחרריםזכויותכנסייה יהודית    
2 תשובות
לא נראלי, ורק נכנסים לתוך מים קדושים
אנונימית
אפשר גם בישראל
ק
קורקושומבולו
באותו הנושא:
למה בצוק איתן נהרגו 800 אזרחים פלסטינים?
ממשלת ישראל מודיעה: להט"בים הם אזרחים סוג ב'
הייתם מתנצרים תמורת שלום עולמי?
הייתם מתנצרים בשביל ג'סטין?
אני יהודי וגיליתי את ישוע המשיח. איך מתנצרים? כדאי אולי להיות פשוט יהודי משיחי?
לדעתכם תיהיה מלחמת אזרחים בין חרדים לחילונים?
איך מתנצרים? (קצר)
איך מתנצרים?
מה ההבדל בין תושבים אזרחים ותושבים שאינם אזרחים?
(מי שמבין ) בשנה יש יותר מתגיירים מתנצרים או מתאסלמים?
האם כל אוכלוסיית ישראל הם אזרחים? למה?