הייתי במכון ביום חמישי, עשיתי מלא דברים תפוס לי הגוף עד עכשיו, אתמול לא הלכתי למכון כי היה תפוס לי וגם הייתי בחמישי. אבל
התכוונתי לללכת היום למרות שעדיין תפוס לי, והמשפחה והחברים הולכים לים וממש באלי ללכת איתם אבל מה אני לא אלך למכון יומיים? זה נורא? או שזה בסדר ואז מחר אני אבוא ואקרע תתחת שוב ?