התחברות
הרשמה
אתמול לא הלכתי למכון כי עבדתי, היום עשיתי שעון מעורר כדי שאני אלך ב11 אבל קמתי ואין לי כוח ללכת אני עייפה.
הלכתי ברביעי, זה יהיה גרוע שלא הלכתע לא היום ולא אתמול? ואני אלך מחר ובראשון ואולי גם בשני??
4 באוגוסט 2017, 11:03
עייפות
חדר כושר
תשובה אחת
תלכי מחר.
זה בסדר שלא הלכת יומיים אל תדאגי פשוט תשמרי על רצף.
T
The PunisherOfGod
באותו הנושא:
היי, אתמול הלכתי ברחוב ומישהו חמוד התחיל איתי וביקש ממני את הטלפון..
עבדתי אתמול על חבר שלי שאני בהריון ממנו והפטי הזה אשכרה האמין חחח, המשך בפירוט
אכלתי היום 1365 קלוריות והלכתי למכון ושרפתי 650 זה בסדר?
היי אתמול בערב הפקדתי צ'ק במכונה בבנק והיום סתם הלכתי במקרה לבדוק כמה כסף יש לי וראיתי שהסכום נכנס אך לא נותן למשוך.. למה?
היום הלכתי למכון כושר פעם ראשונה תוך כמה זמן אני אכנס לכושר?
כדאי להעלות תמונה מפורים עם התחפושת או להעלות תמונה ממסיבה שהלכתי אתמול שיותר אהבתי?
אתמול הלכתי לחנות בקניון ונכנסתי לH&M
דוברי רוסית, איך אומרים ברוסית "הלכתי אתמול"
אתמול הלכתי לבית ספר ואז היועצת שיחררה אותי עם אישור מוצדק והיום אני לא מרגישה כל כך טוב.. מה לעשות להישאר גם היום?
אתמול הלכתי לישון ו...
ללכת למכון היום?