6 תשובות
אם את רוצה תשימי. אמא שלי שמה סירופ דובדבנים מעל.
תותים
זה גם ככה מתוק אז עדיף בלי אבקת סוכר.
אפשר גם לפורר עוגיות מעל, אבל גם אבקת סוכר זה רעיון טוב
שואל השאלה:
אין לי תותים
אין לי תותים
אנונימית
לפורר עוגיות פתי בר, יש בשלושה טעמים בסופר יש הרגיל הקלאסי, יש בטעם שוקולד ויש חדש נראה לי בטעם קרמל! מאוד מוסיף
אנונימית
באותו הנושא: