תשובה אחת
לאמבו מחוברת שקית העשרה ובה יש חמצן, החמצן עוזר לדם להגיע למוח יותר טוב ולנשימה יותר טובה. מחברים את החמצן רק כשיש זמן ולא על זמן של עיסויים.
באמבו יש אוויר רגיל (גם באוויר יש חמצן) פשוט בשקית יש נטו חמצן וזה נותן נשימה יותר טובה