16 תשובות
תחלק את זה ל3 ארוחות גדולות ו3 ביניים.
בגדולות בערך 250-300
ובקטנות 100-75
3 ארוחות ביום.
בבוקר סביבות 10 כזה
בצהריים סביבות 2
ובערב סביבות 7 8
תחלק 1200 ב3
אחי גבר צריך להיות מלא הוא לא אישה
יובל. מה זה בגלל שהוא גבר הוא צריך להיות מלא אם אישה היא מלאה אז זה לא בסדר?
זה בסדר
פשוט גבר לא צריך להיות מקל
שואל השאלה:
מי אמר שאני רוצה להיות מקל? אני רוצה להיות במשקל תקין ובריא
אנונימי
אתה צריך ביום לפחות 2000 קלוריות למרות שזה נשמע מוגזם
בבוקר תוכל סנוויץ עם משהו שאתה אוהב, כמה סנוויצים. והצהריים תכל פחמימות כמו אורז וכמה פירות. בערב תוכל יותר חלבון וירקות. כמו ביצה וירק
שואל השאלה:
אם אני יוכל 2000 קלוריות ביום אני לא ירזה אלא אשאר באותו משקל כמו שאני עכשיו ואני לא רוצה את זה... תודה לכל מי שעזר
אנונימי
בלי ספורט אין לך סיכוי אחי
ואם לא תוכל אתה לא תיגבהה
אני הייתי שמן דבא ואני אומר את זה מניסיון
פשוט תוכל פחות מנות אבל תוכל עדיין. ואחרי שש בערב תנסה לא להכניס לפה כלום
שואל השאלה:
אני אוכל 1200 קלוריות ואני לא מרגיש רעב...
אנונימי
ומה ב 1200 קלוריות
שואל השאלה:
אוכל בריא למשל בבוקר אכלתי חביתה עם כף גבינה לבנה מלפפון עגבנייה ולחם מלא
אנונימי
יופי זה מצויין
ותילך לדיאטנית היא יודעת יותר טוב מאיתנו
תאכל ארוחת בוקר, לאחר מכן כעבור שעתיים - שלוש תאכל ארוחת ביניים- פרי או ירקות וכמה אגוזים או שקדים שזה ממש עוזר לרזות ואז ארוחת צהריים אחרי שעתיים - שלוש ואז עוד פעם ארוחת ביניים אחרי שעתים - שלוש של פרי או ירקות ואז ארוחת ערב כעבור שעתיים - שלוש. כשאתה אוכל פירות תאכל גם אגוזים, זה מתעכל טוב ביחד וגורם לתחושת שובע. אתה יכול נגיד לשים אגוז מלך בתוך תמר, זה ממש טעים.
חשוב לא לדלג על ארוחות!
לעשות ספורט כלשהו שאתה אוהב 3 פעמים בשבוע.
חשוב לשתות הרבה!
להימנע ממסוכר כמה שאפשר.
לא להתייאש, לפעמים זה נראה בהתחלה שלא קורה כלום אך כשממשיכים הרבה זמן יש השתפרות.
תרשה לעצמך פעם בשבוע מנה מותרת שאתה מאוד אוהב, בין 300 ל600 קלוריות
תאכל הרבה ירקות ופירות. בהצלחה! :)
תבנה לך ארוחות בריאות וירקותחופשי