תזונה לסובלים מריפלוקס - גבינה לבנה 1\2 אחוז בבוקר, בנוסף ללחם עם חיטה מלאה וחביתה בערב, זו תזונה אופטימלית לריפלוקס כשיש צרבת כשהאוכל עולה למעלה מהוושת? זה מעצים את המיצים בקיבה? מעריך את העונים והאם מלח מוגדר כפיקטני ומעודד את המיצים? אשמח להכוונה.