2 תשובות
" היי, רציתי לבוא היום אבל בבוקר קמתי עם תחושה נוראית, לקחתי כדור וזה לא עזר לי, אז נשארתי בבית ואני עדיין לא מרגישה טוב"
המורה לא רצינית, יום אחרון שתעזוב אותך
המורה לא רצינית, יום אחרון שתעזוב אותך
שואל השאלה:
יא
יא
אנונימית
באותו הנושא: