4 תשובות
כואב, מדכא, מאכזב
והחלק המעצבן ביותר הוא שאין לך באמת איך לטפל בזה
והחלק המעצבן ביותר הוא שאין לך באמת איך לטפל בזה
כאב, דיכאון אכזבה, הרגשה נוראית.. בדידות.. געגועים..
אבל זה עובר, הכל עובר
אבל זה עובר, הכל עובר
בדיוק כמו שמישהו לקח את החתיכה האחרונה של הפיצה
מרגישה ששרפו לי את הלב. מרגישה כל כך רע ולבד. עצבות שמתמשכת. ואי רצון לקבל את המציאות הנוראית. חושבים עליו כל היום ובוכים..
אנונימית
באותו הנושא: