8 תשובות
אולי אז יבינו שהדת מטומטמת.
"אסור לרצוח"
"אסור לרצוח"
זה נכון שאין חוזי עתידות?
חחח לא.
חח ממש לא. תמיד יהיה פה חרדים-דתיים-חילוניים-מסורתיים. זה אף פעם לא יהפוך למשהו אחיד.
לא יכול להיות רוב חרדי, אם חצי מהתושבים מסורתיים וחצי לא מאמינים.
אנונימית
אוי וואי מקווה מאוד שלא,
אני בעצמי מאמינה מסורתית אבל הדרך שלהם (לא מכלילה אבל הרבה מהם ) נוראית, הם קוראים לעצמם מאמינים אמיתיים והם מעדיפים פולחן על מוסר.
היום הייתי בצו ראשון וכשיצאתי ראיתי מלא חרדים מפגינים צועקים אומרים שהצבא "חטף" את הילדים שלהם ואמרו "תחזרו לאוגנדה" (שלא נדבר עלזה שהרוב היהודי של אנשים כמוהם בכלל לא רצה מדינה כי הם העדיפו לחכות למשיח ), אני פשוט הזדעזעתי, לא מאמינה כמה אטימות.
אני בעצמי מאמינה מסורתית אבל הדרך שלהם (לא מכלילה אבל הרבה מהם ) נוראית, הם קוראים לעצמם מאמינים אמיתיים והם מעדיפים פולחן על מוסר.
היום הייתי בצו ראשון וכשיצאתי ראיתי מלא חרדים מפגינים צועקים אומרים שהצבא "חטף" את הילדים שלהם ואמרו "תחזרו לאוגנדה" (שלא נדבר עלזה שהרוב היהודי של אנשים כמוהם בכלל לא רצה מדינה כי הם העדיפו לחכות למשיח ), אני פשוט הזדעזעתי, לא מאמינה כמה אטימות.
חס וחלילה
אנונימי
מי לעזאזל עבד עליך