התחברות
הרשמה
זה נכון שעוד מעט לא יהיה נסטי?
16 באוגוסט 2012, 00:29
בני נוער
שתייה
נסטי
3 תשובות
מה רציני?!
לאא אני חיי על זה!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל
להתראות.
אותו כינוי אה?
l
l♥ve
לא, רק יחליפו את הבקבוק
C
Cookiz
באותו הנושא:
בסוף הכל יהיה בסדר, נכון?
אני 1.74 ואמרו לי שלא יהיה לי חבר כי בנים מעדיפים בנות נמוכות, זה נכון?
אומרים למי שיש רווח בשיניים יהיה עשיר או מבוסס מבחינה כספית זה נכון?
בנים, למטה צריך להיות חלק לגמרי נכון כדי שזה יהיה בסדר מבחינתכם?
שמעתם שעוד מעט יהיה לייב גם בוואצאפ?
נכון זה יהיה מגניב אם יהיה עיתון סטיפס?
עד כמה נסטי/פיוזטי לא בריא? 1-10
לדעתכם יהיה עוד שנתיים עוד הבנים והבנות? ב2019
מחר הולכת לבקר את חבר שלי בבסיס קניתי לו נסטי אפרופו במבה, במבה נוגט מקופלת פסק זמן ועוד משהו שוקולד מה עוד אפשר להביא לו?
אם לחבר שלי יהיה יום הולדת ונלך למסעדה או לאיפה שהוא הוא צריך לשלם נכון?
הכול יהיה בסדר נכון בעתיד?