5 תשובות
כידאי זה לא אך אני מסיבות רפואיות נאלצתי לכך בנוסף יאוש...
מניסיון עדיף שלא
לא, ממש לא.
את תצטערי על זה.. תחשבי שכל חייך תעבדי בעבודות שחורות.. זה מתיש.
את תצטערי על זה.. תחשבי שכל חייך תעבדי בעבודות שחורות.. זה מתיש.
אם את רוצה להרוס את העתיד שלך, אז כדאי. ואם את לא רוצה, פחות כדאי.
שואל השאלה:
כן אתם די צודקים... אני אשאר ואשקיע תודה לכם
כן אתם די צודקים... אני אשאר ואשקיע תודה לכם
באותו הנושא: