5 תשובות
כידאי זה לא אך אני מסיבות רפואיות נאלצתי לכך בנוסף יאוש...
SDE
מניסיון עדיף שלא
לא, ממש לא.
את תצטערי על זה.. תחשבי שכל חייך תעבדי בעבודות שחורות.. זה מתיש.
אם את רוצה להרוס את העתיד שלך, אז כדאי. ואם את לא רוצה, פחות כדאי.
שואל השאלה:
כן אתם די צודקים... אני אשאר ואשקיע תודה לכם