התחברות
הרשמה
מאז שקמתי משנת צהריים עד עכשיו אני עושה אפצי וכל אפצי כואב לי הגרון ממה זה יכול להיות.. ומה לעשות כדי שזה יעבור?
25 באפריל 2017, 01:55
גרון
3 תשובות
תאכלי דבש
ו
וויקאן
כאב גרון.. קחי את הסוכריות מציצה שמקיולות
d
danielll
תשתי תה חם עם דבש
ז
זה שיעשה אותך מאושרת ;)
באותו הנושא:
עד כמה זה נורא שישנתי מאחד בצהריים עד עכשיו ועכשיו קמתי?
אם אני קמה בצהריים אז לאכול ישר ארוחת צהריים או ארוחת בוקר?
שנת צהריים עוזרת לגבוה?
עצבנות לאחר שנת צהריים - למה שאני חוזרת מבית ספר וישנה צהריים אני קמה עצבנית ומרגישה מגעיל?
כאב ראש לאחר שנת צהריים - היי, היום ישנתי צהריים וקמתי עם כאב ראש. למה?
צחצוח שיניים בזמן הצום - מותר לצחצח שיניים בבוקר שקמים בכיפור? ואם אני יושנת בצהריים אחריי זה מותר גם לצחצח שיניים?
איך זה הגיוני שכשאני הולכת לישון ב2 בלילה, אני קמה ב2 בצהריים, וכשאני הולכת לישון ב4-5 לפנות בוקר אני קמה ב12 בצהריים?!?!?!?!
אני בדיאטה, אם קמתי בשתיים בצהריים, לאכול ארוחת בוקר או לאכול ארוחת צהריים?
מה עושים שמתעלפים? ואחרי שקמים מהתעלפות מה עושים?
קמתי ב9 בבוקר ולא אכלתי כלום עד עכשיו, אני עכשיו אוכלת במבה, עד כמה זה נורא?
אני קמתי בשש ועד עכשיו בסטיפס במקום להתארגן ואין לי זמן עכשיו כמו כול בוקר.