4 תשובות
ניתן לאכול רק ירקות ופירות, אף שבריא יותר להוסיף גם דגנים וקטניות. אנשים צמחונים ניזונים כך כל חייהם, והם בריאים יותר ופחות סובלים מבעיות של המאה (כמו השמנה, למשל).
לא בריא. יש לצרוך במקביל קטניות דגנים וחלבון איכותי על מנת שלא ליצור חסכים תזונתיים ולשמור על אורח חיים בריא ומאוזן
זה לא ממש פתרון להרזייה כי הרזייה זהו תהליך שקורה כשמקפידים על תזונה נכונה לאורך זמן.
חוץ מזה גם אם תחזיקי מעמד שבוע עם ירקות ופירות בלבד רוב הסיכויים שבשבוע אחרי תאכלי פי 4 דברים אחרים ממה שהית רגילה וזה ישמין שוב
מה שכן את יכולה להוסיף מאכלים אחרים בנוסף לירקות והפירות אבל בכמויות קטנות
זאת אורמת שרוב הארוחות יהיו מורכבות מירקות ופירות בואריאציות שונות ובנוסף כל מני מאכלים אחרים כדי שתאכלי מכל קבוצו תהמזון
חוץ מזה גם אם תחזיקי מעמד שבוע עם ירקות ופירות בלבד רוב הסיכויים שבשבוע אחרי תאכלי פי 4 דברים אחרים ממה שהית רגילה וזה ישמין שוב
מה שכן את יכולה להוסיף מאכלים אחרים בנוסף לירקות והפירות אבל בכמויות קטנות
זאת אורמת שרוב הארוחות יהיו מורכבות מירקות ופירות בואריאציות שונות ובנוסף כל מני מאכלים אחרים כדי שתאכלי מכל קבוצו תהמזון
קישורים מצורפים:
אני עשיתי שבוע של מיצים טבעיים בלבד, ירדתי 4 קילו בשבוע והמשכתי לרדת עוד 4 קילו ב3-4 חודשים אח"כ. זה אחד הדברים הבריאים יותר שאפשר לעשות לגוף. תחפשי באינטרנט על אוכל חי raw food
בקי
באותו הנושא: