2 תשובות
אז ככה הפתרון הזה שאת אומרת דיאתת פירות וירקות יעבוד לך ליום יומים ואחר כך זה כבר ימאס לך כי כמה את יכולה לעשות משהו אותו דבר כל הזמן את צריכה משהו יותר מענין כדי שתוכלי להגיע להשגים טובים אם את רוצה תפריט את יכולה לגשת אלי לפרטי ואני בשמחה יתאים לך תפריט
ממש לא בריא. אמנם פירות וירקות זה בריא, אבל יש דברים הנחוצים לגוף שלא נמצאים בפירות וירקות, אי אפשר לחיות רק על פירות וירקות.
את רוצה לרזות?-
תבני עם דיאטנית תפריט *נורמלי* ובריא בשילוב עם פעילות גופנית.
בהצלחה ^_^