10 תשובות
בטח נקרא ניצול, אם ביזבזה לך את המשכורות לדעתי זה לא בסדר ואם לא מתחשבת בך לדעתי תמשיך הלאה ואל תשאר אתה, אם ככה זה עכשיו לך תדע מה יהיה בעתיד.
אחי, קודם כול דבר איתה על זה ותסביר לה את המצב וכול העניין הזה שעם הכסף לדעתי זה לא בדיוק ניצול אם היא כול הזמן מדברת איתך על זה שהיא רוצה כסף כול הזמן ורק מבקשת כסף כול הזמן זה נקרא ניצול אבל למה ישר לשלול דבר איתה על זה ותראה איך היא תגיב ואז תעשה את מה שנכון לך ומה שמרגיש בהצלחה גבר צריך משהו אני פה
חד משמעית - כן: (
אבל גם אתה צד בעניין שהרשת לזה לקרות.
תיקח אחריות, תביע עמדה בקשר,
הכל בדרכי נועם כמובן.
אבל גם אתה צד בעניין שהרשת לזה לקרות.
תיקח אחריות, תביע עמדה בקשר,
הכל בדרכי נועם כמובן.
שואל השאלה:
היא ראתה את המשכורת כיאלו כאב לה הלב שקבלתי משכורת וישר הציע לי חופשה בכל הכסף התבזבז לי
היא ראתה את המשכורת כיאלו כאב לה הלב שקבלתי משכורת וישר הציע לי חופשה בכל הכסף התבזבז לי
אנונימי
אתה צריך לגלות יותר אסרטיביות ולא ליפול לכל גחמה. כי היום זה חופשה, בחודש הבא טבעת יהלום, חודש אחרי זה מכונית עם הלוואה ואז יכולים להתדרדר כלכלית וזה ישפיע על היחסים בינכם. אין צורך להגזים. תפתחו חיסכון בתשלום חודשי ותתנו לו שם (חיסכון לחופשה למשל) וככה תדעו שיש לכם חופשה בעוד זמן נתון.
אנונימי
זה לא מתכון טוב לזוגיות בריאה
אנונימי
אני לא הייתי נחרצת להגיד ככה שזה ניצול.
היא בכלל מודעת למצבך הכלכלי?
וסליחה שאני ככה
אבל מותר לך להגיד לאא! זה לא אפשרי כרגע..
זוגיות זו שותפות!
ולא צריך להוכיח ולבטא אהבה רק כשקונים מתנות..
היא בכלל מודעת למצבך הכלכלי?
וסליחה שאני ככה
אבל מותר לך להגיד לאא! זה לא אפשרי כרגע..
זוגיות זו שותפות!
ולא צריך להוכיח ולבטא אהבה רק כשקונים מתנות..
יכול להיות שזה גם נקרא שהיא לא מודעת למצב שלך. לא מבינה למה הסכמת לצאת לחופשה לא מתוכננת מבלי לחסוך אליה קודם כשאתה במינוס, להציע אפשר כל מיני דברים, אבל אתה יודע מה מצבך ואתה צריך להיות אחראי לבזבז רק כמה ששאתה יכול להרשות לעצמך ומתי שאתה יכול להרשות לעצמך. לא כל רעיון שנותנים לך צריך להגיד כן.
תנסה להסביר לה את המצב. תגיד לה מאמי, את יודעת שכרגע המצב הכלכלי שלי לא משהו ויש לי הלוואות על הראש ומינוסים.
תני לי קצת זמן להתארגן, אני עובד בשביל שניים עכשיו. ובכל זאת אני רוצה לפתוח לנו כמה חסכונות ושנשב ונראה כיצד אנחנו יכולים להתנהל כזוג מבחינה כלכלית כדי שהעתיד של שנינו ביחד יהיה מבטיח ושזה לא יוביל אותנו להתעסקות בכסף כי אנחנו צריכים להתרכז בזוגיות ביננו וליהנות ממנה.
בגוגל: "התנהלות כלכלית בזוג" /
בגוגל: "האוצר שלי התנהלות כלכלית בזוג"
תני לי קצת זמן להתארגן, אני עובד בשביל שניים עכשיו. ובכל זאת אני רוצה לפתוח לנו כמה חסכונות ושנשב ונראה כיצד אנחנו יכולים להתנהל כזוג מבחינה כלכלית כדי שהעתיד של שנינו ביחד יהיה מבטיח ושזה לא יוביל אותנו להתעסקות בכסף כי אנחנו צריכים להתרכז בזוגיות ביננו וליהנות ממנה.
בגוגל: "התנהלות כלכלית בזוג" /
בגוגל: "האוצר שלי התנהלות כלכלית בזוג"
קישורים מצורפים:
אנונימי
אנונימי יקר.
אני מניח שלא נעים לך בגלל שהשקעת את כל המשכורת שלך בחופשה וזה טבעי.
חשוב לזכור שבשביל ניצול צריך שני אנשים, כמו בטנגו.
למעשה לנצל אפשר רק כשמאפשרים ניצול.
כדאי שתבדוק עם עצמך, איזה צורך מסתתר מאחורי ההסכמה שלך להשקיע את כל הכסף בחופשה. בדוק עם עצמך, מה יאפשר לך לפעול אחרת הפעם הבאה, אחרת זה עלול לחזור על עצמו.
הרי אמרת שהיא הציעה לך ללכת לחופשה, אז אני משער שהסכמת. אם לא באמת היית רוצה לצאת לחופשה, היית מסרב, נכון?
אני מניח שלא נעים לך בגלל שהשקעת את כל המשכורת שלך בחופשה וזה טבעי.
חשוב לזכור שבשביל ניצול צריך שני אנשים, כמו בטנגו.
למעשה לנצל אפשר רק כשמאפשרים ניצול.
כדאי שתבדוק עם עצמך, איזה צורך מסתתר מאחורי ההסכמה שלך להשקיע את כל הכסף בחופשה. בדוק עם עצמך, מה יאפשר לך לפעול אחרת הפעם הבאה, אחרת זה עלול לחזור על עצמו.
הרי אמרת שהיא הציעה לך ללכת לחופשה, אז אני משער שהסכמת. אם לא באמת היית רוצה לצאת לחופשה, היית מסרב, נכון?
באותו הנושא: