3 תשובות
ישנתי בסוף משהו כמו חצי שעה כי כול פעם האחיות באות ולמדוד דופק ולחץ דם
אבל תודה בכול מיקרה
מה קרה?!
תנסי להירגע.. הכל טוב
את יכולה לקרוא ספר, לראות טלוויזיה עם יש או תוכניות בטלפון..
מקווה שעזרתי 3>
אולי תנסי לשמוע קצת שירים שקטים זה יכול לעזור..
מקווה שהכל בסדר תרגישי טוב^