3 תשובות
גם לי זה ככה..
אבל אם תקחי את הכדור במינון שנתנו לך הכל יהיה בסדר..
הכדורים רק מרגיעים..
וממה שידוע לי לקונצרטה יש תופעת לוואי של עייפות.. אני גם לוקחת מגיל חמש בערך..

אם יש עוד שאלות בנושא, אשמח לענות!:)
שואל השאלה:
תודה.. אבל אני מתכוונת לזה כשאת ממש מפסיקה את הכדורים עד סוף החיים שלך המוח שלך נשאר לא חושב אחרת? כי נגיד כשאני אם קונצרטה אני רגועה כזאת מדברת מוזר.. וכשאני בלי הכדור אז אני בא לי לפוצץ את כולם.
זה ממש לא נכון. אני לוקחת ריטלין/קונצרטה מאזה שאני בת 5 (כבר 9 שנים!) וההיתנהגות שלי עם או בלי כדור היא אותו הדבר (חוץ מהקטע של ההיפראקטיביות...)
אם יש עוד שאלות אשמח גם לענות בפרטי:) אני כבר יכולה להיות פרופסור בעיניין -.-)