5 תשובות
אני חושבת בעיות בלב
יש לך יותר מדיי קפאין בגוף
את עלולה להתעלף
את צריכה לדרג את זה
את עלולה להתעלף
את צריכה לדרג את זה
בעיות בכל מיני דברים בגוף.
אם שותים הרבה קפה רמת הקופאין עולה וזה לא טוב.
אם שותים הרבה קפה רמת הקופאין עולה וזה לא טוב.
מעקב גדילה
שתיית קפה יכולה לגרום לך לתפקד לא טוב ולפגוע בזכרון ובמוח אבל אם את שותה נגיד קפה כל יום אבל בבוקר אפשר אפילו שתיים ביום זה בסדר אבל לא להיסחף ל3 או 4 ביום
באותו הנושא: