4 תשובות
זה סבבה
לא מסוכן, אבל כדאי לך למעט.
מה פתאום מסוכן
אתם אומרים לה שזה בסדר? זה בסדר לשתות קפה פעמיים ביום אם את רוצה לא לגדול.
קפה עוצר את הגדילה, במיוחד עוד שאת בתחילת גיל ההתבגרות, זה יהרוס לך את כל הגדילה.
גם לי זה ממש טעים ואני לא שותה רק פעם בהמון זמן, זה ממש לא בריא לנערים בגיל שלך, לדעתי תפסיקי לשתות.