6 תשובות
זה פשוט לא בריא כל כך..
היא די צודקת אבל תכלס את בוחרת מה את רוצה
זה מפריע לגדילה, אז כדאי שלפחות תפחיתי את המינון שאת שותה
זה מוגזם.. מקסימום נס..
אני בכלל לא רוצה לשתות וגם לא שותה.
שזה לא בריא לך, ואם את רוצה להמשיך לשתות ולדפוק את הגוף שלך, בכיף.
אם זה טעים לך ואת רוצה תשתי במינון נגיד אחד כל יומיים שלושה,