התחברות הרשמה

תסבירו לי את הבדיחה- למה שש פוחד משבע? - כי שבע שמונה תשע http://static.10gag.co.il/gagimages/7b2f9b2c-4777-4ccf-9592-b6def0fe464e.jpg

21 במאי 2012, 16:14
באר שבעJpgבני נוערמחשבים    
3 תשובות
זה באנגלית. because seven eight (ate) nine
t
thanks for making me a fighter
חח זה אמור להיות באנגלית סבן אייט (אכל) ניין
כאילו שבע אכל את תשע (:
ה
היוששש ∞
לא חושב שיש הסבר לדבר כזה, זה פשוט אידיוטי
א
אחלה גבר המקורי
באותו הנושא:
מה הבדיחה הכי גרועה ששמעתם אי פעם?
תספרו את הבדיחה הכי מצחיקה שלכם!
מה הבדיחה הכי מצחיקה ששמעתם?
מה הקטע של הבדיחה, למה שש פוחד משבע? כי שבע שמונה תשע.?
באלי לצחוק תנו את הבדיחה הכי טובה שלכם
מהי הבדיחה שהכי הצחיקה אתכם אי פעם?
אם חבר שלי פוחד שאני יבגוד בו (ממש פוחד!) זה אומר שהוא לא סומך עלי?
מה הבדיחה הכי מצחיקה ששמעתם? D:
תסבירו לי את הבדיחה שיש ב-1:20?
מיקומה של קרית שמונה - איפה נמצאת קריית שמונה בצפון או במרכז?
לא הבנתי את הבדיחה איך מזהים הומו נשוי על פי הטבעת מישהו הבין אותה?