2 תשובות
לוקחת את עצמי בידיים מנסה להתחבר לילדים חדשים להעיף את העצב הזה ואת לא להיפגע בקלות באמת זה דבר שאת צריכה לעבוד עליו ולכי תאכלי משהו שום דבר לא שווה את הדמעות שלך מחר יום חדש את היחידה שיכולה להוציא אותה מזה
נסי להכיר חברים, ללמוד לא להיפגע מכל דבר, נסי לאכול משהו, ועשי משהו שיעודד אותך
באותו הנושא: