4 תשובות
גם אני ככה זה נראה לי קשור לאופי
יש אנשים שהם חברותיים יותר ויש כאלו שהם חברותיים פחות, זה גם תלוי בבטחון העצמי, תלוי הרבה באופי של הבנאדם ובעוד המון דברים.
נסה למצוא כאלו שיש להם תחומים משותפים איתך, אחד מספיק, כי הוא כבר יוביל אותך לעוד כאלו עם אותם תחומים משותפים וככה תוכל להכיר אנשים חדשים :)
אל תוותר, יש המון אנשים כמוך, אין בזה דבר רע!
נסה למצוא כאלו שיש להם תחומים משותפים איתך, אחד מספיק, כי הוא כבר יוביל אותך לעוד כאלו עם אותם תחומים משותפים וככה תוכל להכיר אנשים חדשים :)
אל תוותר, יש המון אנשים כמוך, אין בזה דבר רע!
לחשוב חיובי ולהכיר חברים
דיכאון. תנסה באמת לחשוב חיובי ולהכיר חברים. כולה מנסה לעזור לך. חשיבה חיובית עוזרת