5 תשובות
חח כנראה כי בבוקר כולם יותר בלחץ לשאול..
דווקא בשעות האלה אני הכי נהנת
הרוב לומדים, עסוקים או משהו.. יש יותר בערב
כי עייפים מהעבודה/ביה"ס ואולי עוסקים במשהו או פורשים למיטה לישון.
מי יודע אולי עסוקים בשעות האלה?
או שרוצים לישון או לעשות משהו אחר?
כל אחד והסיבות שלו
או שרוצים לישון או לעשות משהו אחר?
כל אחד והסיבות שלו
באותו הנושא: