5 תשובות
חח כנראה כי בבוקר כולם יותר בלחץ לשאול..
דווקא בשעות האלה אני הכי נהנת
הרוב לומדים, עסוקים או משהו.. יש יותר בערב
כי עייפים מהעבודה/ביה"ס ואולי עוסקים במשהו או פורשים למיטה לישון.
מי יודע אולי עסוקים בשעות האלה?
או שרוצים לישון או לעשות משהו אחר?
כל אחד והסיבות שלו