5 תשובות
החופש הגדול..
הרוב ישנים בבוקר וערים בלילה.
כי רוב האתר ער בלילה וישן ביום p:
הרוב ישנים בבוקר ובלילה ערים:) (כןן אנחנו ערפדים)
בערב כל המשועממים יוצאים
זה מצחיק תבואו בלילה
בלילה ישנים מאוחר ולא קמים בשעות כאלה