5 תשובות
תלוי עם איזה אנשים אתה מדבר. -.
כי בלילה יש פחות אנשים ואלא שנשארים הם עייפים ומשועממים אז אפשר לומר שהם יותר "משוחררים".
וגם בד"כ מנצלים את זה שיש פחות נאמנים מחוברים אז עושים שאלות ותשובות שכמו שכתבת "מצחיקות".
וגם בד"כ מנצלים את זה שיש פחות נאמנים מחוברים אז עושים שאלות ותשובות שכמו שכתבת "מצחיקות".
תלוי עם מי אתה מדבר
רוב האנשים שאני דיברתי איתם בשעות האלה חיפשו פה רק חרמונים חח
רוב האנשים שאני דיברתי איתם בשעות האלה חיפשו פה רק חרמונים חח
אני אדם נחמד גם בשעות האלו:)
אישית בלילה אני נהיית מוזרה אז אני יותר זורמת
אנונימית
באותו הנושא: