3 תשובות
מה שהם עשו זה לגמרי לא בסדר, אבל זה חד פעמי.
לדעתי אל תפרשי.
לדעתי תדברי עם חברות שלך בצופים ותסבירי להם שזה היה לא אחראי מצידם ומה הן חושבות לעשות, אם עוד מישהי פורשת - תפרשי איתה.
אבל אם אף אחת לא פורשת לדעתי תני לזה עוד צ'אנס (:
אל תפרשי אם בדרך כלל זה לא ככה