5 תשובות
לא, עדיף מריר
זה בסדר, כל עוד אתה אוכל בכמות נכונה ולא יותר מדי הכל טוב
ועדיף מריר, גם לדעתי יותר טעים המריר-האוורירי
לא
ממש לא נורא
באותו הנושא: