6 תשובות
שיטה שממש עזרה לי ללמוד למבחנים זה
לקחת את הסיכומים\הספרים לקרוא את חמישה משפטים 2-3 פעמים בלב ואז להרים את הראש מהמחברת לחזור עליהם 2-3 בקול ואז לכתוב אותם על דף חדש במילים שלי וככה לאורך כל החומד הלימודי
זאת שיטה שממש טובה וממש עוזרת
שיהיה לך בהצלחה מחר!:)
לקחת את הסיכומים\הספרים לקרוא את חמישה משפטים 2-3 פעמים בלב ואז להרים את הראש מהמחברת לחזור עליהם 2-3 בקול ואז לכתוב אותם על דף חדש במילים שלי וככה לאורך כל החומד הלימודי
זאת שיטה שממש טובה וממש עוזרת
שיהיה לך בהצלחה מחר!:)
תלוי באיזה מקצוע אבל בעיקרון משהו מתוק ונס זה אש ועוזר מניסיון
אישית אני פשוט קוראת כמה שורות מסיכום, מסבירה אותם לעצמי בקול רם, ממש מפענחת אותם לעומק,
וככה אני זוכרת את כל החומר על בסיס הבנה והוא נכנס ממש מהר יחסית, ולא צריך לשנן כלום...
וככה אני זוכרת את כל החומר על בסיס הבנה והוא נכנס ממש מהר יחסית, ולא צריך לשנן כלום...
תסכמי לעצמך את החומר, תעני על שאלות
להכין כרטיסיות של החומר/ לכתוב את החומר בנקודות/ לדבר את החומר בקול רם
סיכום הכי טוב
באותו הנושא: