תשובה אחת
בעיקרון אסור לך לעצור על מעבר חצייה. אם את לא יכולה להכנס לכיכר ורואה שיש הולך רגל שמתקרב עדיף לא לגלוש ולחכות עד שיהיה פנוי מהולכי רגל.
אני לא בטוח שאם זה יקרה יכשילו אותך, זה יותר תלוי בטסטר. את חבר שלי בלמו והוא עבר
אני לא בטוח שאם זה יקרה יכשילו אותך, זה יותר תלוי בטסטר. את חבר שלי בלמו והוא עבר
באותו הנושא: