7 תשובות
ללכת לעשות מקלחת פושרת, לאכול משהו קצת מתוק, לשמוע שירים שאת אוהבת, זה קצת יחזיר לך את המצב רוח
ואל תשכחי:''כשאת בוכה את לא יפה את לא יפה... די לך או די לך ילדה...''
לנשום עמוק, לשטוף פנים, לנשום עמוק שוב ללכת לאכול משהו קטן ומתוק, לשתות מים ולנוח
תרסקי קרח ושימי בשקית, תקשרי את השקית עם הקרח המרוסק, ותעשי על העיניים בתנועות עיגוליות איטיות.
תשתי מים, תאכלי משהו, תשטפי פנים, אולי תעשי מיקלחת קרירה, תלכי לנוח קצת
גם לי זה קורה שאני בוכה הרבה.. כנסי להתקלח, אל תחשבי יותר מידי, כנסי למיטה עזבי את הפלאפון ופשוט תנוחי..
אנונימית
להתקלח וללכת לישון.
גם אני עצובה: רוצה לדבר? אני פו. שתי מים ותנוחי