התחברות
הרשמה
שכחתי את המפתח ואני מחכה מלא זמן לאח שלי כואב לי הראש והבטן מה לעשות?
19 במאי 2013, 15:04
יש
בחילה
ומתפו
לי
הראש
עזרה
דחוף!
2 תשובות
יש אולי קרוב משפחה מהסביבה שאתה יכול לשהות אצלו עד שאח שלך יחזור? או חבר להיות אצלו לבינתיים?
S
Sakura
לכי לחברה..
ז
זאת שעושה לך את החיוך :)
באותו הנושא:
שחכתי או שכחתי?
רושמים שחכתי או שכחתי
יקרה משהו אם שכחתי מחליק דלוק ואני יחזור עוד תשע שעות?
כותבים שחכתי או שכחתי?
איך כותבים.. שכחת או שחכת?
כותבים שחכתי או שכחתי? שכחתם או שחכתם?
כותבים שחכתי או שכחתי?
איך כותבים שככת שחכת או שכחת?
איך רושמים שחכתי או שכחתי?
איך כותבים? שכחתי או שחכתי?
איך כותבים- שכחתי או שחכתי?