3 תשובות
תשתי קצת, שמעי שירים כדי להירגע עד שתרגישי קצת עייפנה ולכי מול הטלוזיה עד שתרדמי
אנונימית
כן זה מה שקורה כשבוכים הרבה.. תשתי מים! הרבה! וכדור משכך כאבים ופשוט תשכבי על המיטה ותעצמי עיניים לאט לאט את תירדמתי. ובלי הסחות דעת כמו טלויזיה או טלפון.
לא שומעים מוזיקה כשכואב הראש.
לא שומעים מוזיקה כשכואב הראש.
תישתי המון! תיקחי כדור או משהו ותשמעי שירים לי זה תמיד עוזר ^_^
אם את רוצה לדבר לפרוק או וואטאבר את מוזמנת לשלוח לי הודעה 😁😁
אם את רוצה לדבר לפרוק או וואטאבר את מוזמנת לשלוח לי הודעה 😁😁
באותו הנושא: