6 תשובות
רצוי.
ומה קשור לסביות לפגיעה עצמית? את חושבת שזה שגוי?
אם את צריכה לדבר אני פה
כן.
בדר"כ בשיחה עם פסיכולוג יש סודיות מוחלטת,
אבל במקרים כאלו יש צורך להודיע להורים.
Aro
כן
שואל השאלה:
סתם חירבשתי תגיות
אנונימית
אם את מחפשת תשומת לב או שאת מרגישה מצוקה.
אז פגיעה עצמית היא לא הפתרון.
חובה* אם הפסיכולוג יודע לא אומר וקורה לך משהו, הוא נכנס לכלא