4 תשובות
תאכלי זה שאת לא אוכלת רק פוגע עוד יותר בבריאות שלך,
הדבר החשוב ביותר הוא לשלב בארוחות את כל אבות המזון כך שאורח החיים שלך יהיה בריא.
במידה ויש לך זמן פנוי אני מציעה להתאמן מידי פעם, זה לא חייב להיות משהו כבד אלא משהו קליל כמו ריצה.
לא זה לא בסדר שלא תאכלי עד מחר
שואל השאלה:
אוקיי, תודה.
אנונימית
צום היום...
אנונימית
באותו הנושא: