8 תשובות
לא צמה כי אני אגוניסטית
צמה- מאמינה בזה ומחפרת על החטאים
צמה- בגלל שזה חלק ממה שאני מאמינה בו.
לא צם, אגנוסטיקן חזק.
אני לא צם כי אני לא מאמין
לא צמה בגלל שאני אתאיסטית - אני לא מאמינה בזה.
לא צמה, אגנוסטיקנית.
צמה מכיתה ג' מבקשת סליחה, מאמינה בזה.
אנונימית
באותו הנושא: