2 תשובות
הבעיה שיכולה להווצר היחידה זה האם יש כיסוי לכל החיובים שלך
כי אם אתה חורג ממסגרת האשראי שלך מעבר לחריגה (מעבר למינוס ) אז חיובים יחזרו ואז זה יכול להוביל אותך להיות מוגבל.
חשוב להיות במעקב אחרי חיובים אם אין הכנסה
את הבנק לא מעניין אם אתה עובד או לא עד שאין כיסוי - אין התחשבות במצב שנקלעת דבר נוסף את דמי ביטוח לאומי אתה חייב לשלם גם אם אינך עובד
1. תבדוק שאין לך עמלות בבנק (יש בנקים שלוקחים עמלת חשבון לא פעיל החל מהחודש השביעי כך שצריך לבצע הפקדה אחת לכמה זמן של כמה שקלים ויש בנקים שבמסלול מינימום עמלות גובים כל חודש עשרות שקלים ויש מסלולים בלי עמלות) כדאי להסדיר את ולברר העניין של העמלות בבנק.
כדאי לבדוק שההכנסות (הפקדות/הכנסות ממשלח יד) גבוהות מההוצאות (אם יש הוצאות).
וכמובן שאם יש לך מינוס אז יש עליו עמלות גבוהות.

2. יש להסדיר עניין תשלומים מול הביטוח הלאומי כ-167 שח בחודש או להגיש בקשה להבטחת הכנסה או נכות.
אנונימי
באותו הנושא: