3 תשובות
אני חושבת שכן זה דווקא רעיון טוב אני מאשדוד ובטוח יתנו לך, אבל הם עובדים רק בימי שלישי עד שתיים וחצי מקסימום:)
שואל השאלה:
בדקתי ובאשדוד זה גם ביום שלישי.
אנונימי
זה בכל מקום לנוער זה שני ורביעי.