3 תשובות
דמי אבטלה לדעתי באיזור 1200 ש"ח ואם אני זוכרת נכון מקבלים אחריי חודשים בתנאי שיש 8 חתימות בלשכה! תיגש הכי מהר ללשכת העבודה הקרובה לביתך ותתקשר לביטוח לאומי שישלחו לך טפסים למלא או שתיגש לשם ויתנו לך את הטפסים ותגיש להם אותה ואל תפספס שום חתימה בלשכה ואם אתה חולה אז ללכת לרופא ולבקש אישור מחלה. *6050 - ביטוח לאומי
אנונימי
ראשית כל אתה צריך ללכת לביטוח לאומי לקחת טפסים למלא להשלמת הכנסה הבטחת הכנסה זה אותו דבר
אחכ אתה הולך עם טופס מסוים שנמצא שם להרשם ולהחתים את לשכת העבודה
ואז אתה מתייצב בלשכה עפי מה שמתבקש פעמיים בשבוע פעם בשבוע
אחכ אתה שולח את הטפסים לביטוח לאומי לתיבה
ותוך 30 יום יחליטו אם אתה זכאי לקבל קצבה ואם היא אושרה.
אתה תקבל מהם מכתב הביתה בהצלחה
תקח גם קוד סודי מהם ביטוח לאומי שתוכל להיות איתם בקשר בהצלחה
ראשית כל תתייצב בלשכה, ואז גש לביטוח הלאומי ותגיש טפסים. הרעיון בלשכה הוא למצוא עבודה בשבילך ואם הם ימצאו מצויין, אם לא הגשת טפסים לביטוח הלאומי והם דואגים לשלם דמי אבטלה או השלמת הכנסה לפי זכויותיך כמובן
באותו הנושא: