3 תשובות
כי יש בך אנושיות! ואת בחורה שאכפת לה מכל דבר.. ואין שום בושה ליבכות זה מעלה טובה שיש לך רגשות ואכפתיות.. הלוואי עלי להיות רגיש ככה...
שואל השאלה:
לא היה עלי שום חרם...
לא היה עלי שום חרם...
אנונימי
ועכשיו את בוכה? ח
באותו הנושא: